Beoordelingen van Pata Negra Drachten

Recente recensies van Pata Negra Drachten

5 sterren na 256 reviews

, 25-01-2021

Kwaliteit:

Rating

We hebben een familie box afgehaald. Was allemaal even lekker en meer dan genoeg voor ons viertjes. We komen graag weer een keer bij jullie in het restaurant eten als het weer mag.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was weer super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, was goed warm! 1 tip, sticker de bakjes met de saus enzo zodat je weet welk sausjes/chutney bij welk gerechtje hoort.

, 23-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Het eten was niet warm meer. Terwijl er werd gezegd dat het een half uur warm bleef. De vis was smaakloos.

, 22-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De tapas waren heerlijk en werden op het gewenste tijdstip bezorgd. Super!

, 21-01-2021

Kwaliteit:

Rating

2 tapasboxen besteld, zeer tevreden, meer dan genoeg voor 4 personen.

, 21-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! Goed geregeld.

, 20-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten. De bezorging was ook mooi optijd. Top!

, 20-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Goede vriendelijke service. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar

, 20-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Zelf moeten ophalen, net buiten het bezorg gebied. Warme hapjes in aluminium bakjes dus thuis nog makkelijk even op te warmen in de oven.

, 19-01-2021

Kwaliteit:

Rating

De bestelling hebben we afgehaald omdat we niet in het bezorggebied wonen. Alles was keurig verpakt en we hebben heerlijk gegeten! Bedankt!

, 18-01-2021

Kwaliteit:

Rating

We hebben heerlijk gegeten, maar hadden niet door dat het eten warm geserveerd zou worden. Nu moest je alles heel snel opeten. Wij hebben namelijk tijdens de kerst ook een box besteld en deze hapjes moest je zelf verwarmen, hier waren we nu ook vanuit gegaan. Misschien op de site een keuze laten maken?

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

We hadden een dubbele hoeveelheid, dus meer dan genoeg. Op de menukaart was niet duidelijk aangegeven dat het voor 2 personen is. Verder misten we de patatas bravas, die we extra besteld en betaald hebben. Het afhalen verliep rommelig. Op zich was het eten wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Lekker gegeten. Afwisselende gerechtjes. Netjes en slim verpakt. Was precies op tijd klaar en dus nog lekker warm op tafel. Aanrader voor lekker uit eten maar dan thuis.

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

we hadden de 3 verschillende boxen x 2 personen. Eten was lekker en goed warm. Voor een bedrag van bijna € 90 vond ik de hoeveelheden toch wat matig. We hebben er zelf nog brood bij gemaakt omdat het niet voldoende was. Verder ook heel veel plastic en zilverpapier. We bestellen ook geregeld bij paviljoen de leyen en daar krijg je het eten in gerecyclede bakjes en papier.

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wel weinig voor veel geld, viel ons wel tegen.

, 13-01-2021

Kwaliteit:

Rating

het smaakte heerlijk.. top verzorgt!

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk! Goede smaak en temperatuur. Uiteten in eigen huis!

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fantastisch gegeten!

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Vermoeden dat het al even klaarstond aangezien het bijna koud was. Patatjes in kindermenu waren helemaal slof en een kindermenu te weinig.

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gerechtjes van de tapas box waren erg lekker. We vonden het persoonlijk wel wat te weinig voor 2 personen.

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

De meeste gerechten waren goed. Persoonlijk vond ik de chickenwings van een mindere kwaliteit dan dat ik gewenst ben van eerdere bezoeken aan het restaurant.

, 08-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Lekker gevarieerd. Crispy chicken wat te doorbakken. Gehaktballetjes matig smaakje en vreemde consistentie. Hoeveelheid prima.

, 07-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Voldoende sausjes Alles goed warm. Goed verzorgd en snel gebracht.

, 04-01-2021

Kwaliteit:

Rating

bestelling stond precies op tijd klaar en kwaliteit was goed in orde.

, 04-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk maar wel weinig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-01-2021

Kwaliteit:

Rating

De enige tip is om op te schrijven wat wat is, het was onbekend wat wat was waardoor alle aluminiumfolie eraf gehaald moest worden om te zien wat wat is.

, 01-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Ontzettend lekker gegeten! Prima kwaliteit.

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat een verwennerij! Heerlijke koude en warme tapas met toetje! Met zijn vieren heerlijk van gegeten! Echte aanrader!

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

We hebben genoten. Heel erg bedankt!

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was weer heerlijk. En ook jog lekker warm ondanks het feit dat ik te laat was. Super!

, 28-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij hadden alleen warme tapas besteld, niet alles was even warm. Misschien wel goed om er nog een korte instructie bij te doen voor het opwarmen. Voor de rest heel smakelijk!

, 28-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Gisteren hebben we gebruik gemaakt van jullie aanbod we hadden 3 gerechten besteld we waren allemaal zeer te vreden het was heerlijk en voldoende en de bestelling was mooi op de afgesproken tijd klaar zeker een aanbeveling en voor ons een herhaling zeker van toepassing.

, 27-12-2020

Kwaliteit:

Rating

het was weer perfect!!!

, 27-12-2020

Kwaliteit:

Rating

We misten 4 tapas, aangezien we niet in de buurt wonen zijn we niet terug gegaan De rest was heerlijk!

, 26-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Keurig verzorgd en goede verpakking van de diverse gerechten!

, 25-12-2020

Kwaliteit:

Rating

, 25-12-2020

Kwaliteit:

Rating

prijs kwaliteit niet in verhouding

, 24-12-2020

Kwaliteit:

Rating

heerlijk! Super snel klaar, vriendelijk personeel! Jammer dat bezorgen niet mogelijk is bij ons.

, 21-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Tijdig klaar en juist. Het was heerlijk!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Prijs was hoog in verhouding tot de kwantiteit. Voor 6 personen 3 schotels en nog 2 extra hapjes besteld, maar dit is niet genoeg. 95 euro betaald, maar de hoeveelheid viel toch echt tegen. Bleek ook 1 bakje kroketjes te ontbreken. maar daar kwamen we later achter. Kortom: kwaliteit in orde, maar hoeveelheid viel tegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, ook de salade erbij was lekker vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde erg lang voordat het er was. Toen was het eten ook niet meer warm

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk en precies op de afgesproken tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Altijd heerlijk eten en goede service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten,op tijd bezorgd,aanrader voor de feestdagen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Onjuiste producten geleverd en alles was al behoorlijk afgekoeld. Gebeld over de producten maar er kwam eigenlijk geen reactie. Jammer want vorige keren was het heel goed. We zullen niet snel weer afhalen.

, 02-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Graag in winkelmandje de mogelijkheid om nog iets toe te kunnen voegen door een +. Je kunt daar alleen nog iets verwijderen

, 28-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed verzorgde maaltijd Was heerlijk. Bezorging was mooi op tijd

, 28-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was lekker en bleef goed warm door de aluminium bakjes, super aangezien ik nog een stuk naar huis moest rijden, top. De nacho’s waren wel kleverig.

, 28-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Top geregeld Precies op tijd klaar En het belangrijkste... lekker gegeten Dank jullie

, 24-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten en mooi op tijd bezorgd!

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker eten

, 20-11-2020

Kwaliteit:

Rating

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd bezorgd en eten smaakte heerlijk. Alles naar wens! Lekker 'uiteten' in eigen huis!

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Keurig ingepakt. Stonden op tijd klaar. Meer dan genoeg. Gevarieerd! En erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten van de Pata Negra tapasbox en de Fiesta Box. Slechts een klein minpuntje: de wraps waren erg dun gevuld en hadden weinig smaak.

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super eten Netjes verpakt Precies op afgesproken tijdstip gebracht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Zaterdag een tapasbox bij jullie besteld, daarbij had ik patatas bravas en nachos extra bij besteld. Wij hebben (met z’n tweeën) echt heerlijk gegeten en er was meer dan voldoende! Daarnaast was de service top, op de afgesproken tijd stond het ook klaar om mee te nemen.

, 14-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten

, 10-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Warme hap was niet warm.

, 09-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Koude hapjes waren lekker en goed van smaak. Helaas waren de warme hapjes niet warm en we hadden spareribs extra besteld, maar die zaten er helaas niet bij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-11-2020

Kwaliteit:

Rating

, 09-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekker. Jammer dat bezorgen niet mogelijk is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten..3 boxen besteld voor 5 personen..was perfect.

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

S middags bestelling doorgegeven. Perfect op tijd werd de bestelling afgegeven. De hoeveelheid vonden wij op de kaart niet veel voor 1box voor 2 personen dus voor 2 volwassenen hebben wij 2 boxen besteld. Heerlijk gegeten.

, 03-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! 1 box is ook prima te doen voor 3 personen. :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ook deze keer was het eten weer heerlijk en de bezorging top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Temperatuur eten nog prima. Eventuele verbetering, sticker met naam op tapas. Niet bij alles nodig, maar sommigen lijken op elkaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker, gevarieerd en ruim voldoende. Een aanrader voor afhalen. Als deze C-toestand achter de rug is maar eens on site dineren

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Stokbrood vergeten. Nagebracht. Had in zijn geheel wel iets meer mogen zijn . Was niet goedkoop. Maar het was wel lekker.

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hadden besteld voor 2 personen. De geleverde gerechten waren niet altijd een veelvoud van 2. Dat was jammer. Verder prima!

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Super! Heerlijk genoten.

, 29-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Helaas was de bestelling niet compleet, maar in deze tijden niet achteraan gebeld. Alles zag er perfect uit en was heerlijk! De 3,50 van de bijbestelling dan maar voor jullie in de fooienpot!

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten en het was ook zeker genoeg voor 2 personen.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak was oke maar frites en aardappelen slap kipnuggets voor de kinderen veel te ver doorgebakken. Prijs kwaliteit onder de maat Tip: andere verpakkingen zodat de frites en aardappelen krokant blijven

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en netjes en tijdig bezorgd

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk!!

, 19-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima voor elkaar het afhalen bij Pata Negra. Een aanrader! Heerlijk gegeten en ruim voldoende aan eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Goede porties! Heerlijke tapas ook voor thuis!

, 14-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Voor het eerst afgehaald maar zeker voor herhaling vatbaar! Was top!

, 06-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten!

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Was prima van smaak en hoeveelheid Plezierige ontvangst

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

, 26-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Fijn dat het eten op afgeproken tijd klaar stond. Was heel lekker

, 12-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten stond precies optijd klaar, warm en koud waren beide goed. Warme tapas was prima, koude tapas was ook goed. Had alleen zalm wrap bijbesteld , zaten wel wrap stukjes bij maar dat was zeker geen zalm. Misschien dat het mis is gegaan iets wat kan gebeuren. Zeker voor herhaling vatbaar! Was genoeg voor 2 personen.

, 07-09-2020

Kwaliteit:

Rating

dat viel best tegen, sorry. zie aanvullingen - Mediterraans stokbrood met aioli GOED - Serranoham met galiameloen GOED, maar maak de ham ook ff in porties - Pulled pork Iberico met een krokante taco, NIET GOEDoude smaak, taco ontbrak - Carpaccio rolletjes met truffel mayonaise, rucola en oude kaas, REDELIJK - Mix van olijven (geannuleerd en gevraagd om een alternatief, geen idee wat ervoor in de plaats is gekomen - Crostini kip met bacon, roomkaas en cherrytomaten. smakeloos eigenlijk en de bacon is veel, rest erg weinig. Warme tapas - Crispy chicken met sweet chilisaus goed - Pittige rundergehaktballetjes in tomatensaus, gehakt is erg waterig - Chickenwings zoete marinade, wel erg klein - Burrito met beef, salsa, zure room en kaas, slof en de beef smaakt niet naar beef.

, 31-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten en goede service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Goed bezig familie Masker was super lekker.

, 25-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was heerlijk, heel goed verzorgd, de bediening plezierig. Porties waren ruim voldoende. Alles goed verpakt voor afhalen en thuis warm opdienen. Geheel was verrassend goed!

, 23-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bestelling van vandaag viel enorm tegen, wat we niet gewend zijn bij jullie. Er ontbraken een aantal dingen en een deel van de warme gerechten was koud!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk al die smaken, alleen waren niet alle gerechtjes x2 dus lastig delen, maar dat is dan ook de enige kanttekening. We hebben er thuis heerlijk van genoten. Voor herhaling vatbaar.

, 16-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Was super, alles mooi verzorgt smaakte fantastisch Goede instructies om zelf de warme tapas in orde te maken. En als verrassing ook nog eens die heerlijke verrassing van nacho chips met kaas voor de kinderen erbij Was echt helemaal top!!!!!!!! Wordt zeker nog eens besteld gewoon zomaar of zo fijn en gemakkelijk voor een verjaardag

, 16-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Héérlijk thuis gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar 👍

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij vonden de tapas heel lekker. Voor een afhaal menu vinden we de prijs aan de hoge kant.

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke afhaal gehad. Helaas zat niet alles in de tas anders waren het 5 sterren geweest. Kwaliteit is goed en het is erg lekker.

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Smaken waren ok, maar vlees was droog, droog, droog. Niet voor herhaling vatbaar

, 01-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Met z’n tienen heerlijk gegeten van het afhaalmenu. Goede kwaliteit, smaakvol en goed warm verpakt. We hebben echt genoten van de diversiteit en kwaliteit van de verschillende hapjes. Echt een aanrader!

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Echt lekker en rundvlees was echt draadjesvlees

, 14-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Smaakte allemaal weer goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Alles was weer erg lekker.

, 23-06-2020

Kwaliteit:

Rating

we hebben heerlijk gegeten. Alles was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-06-2020

Kwaliteit:

Rating

De door ons bestelde producten voldeed ruimschoots aan onze verwachting. Het zag er prima uit waarvoor onze complimenten👍 We gaan vast en zeker nog een keer bij jullie een bestelling te doen!

, 21-06-2020

Kwaliteit:

Rating

We hebben heerlijk thuis gegeten! Het was net zo lekker als in het restaurant. We komen binnenkort graag weer op het terras zitten.

, 20-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Snelle service en het was weer lekker!

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten redelijk, kip wel wat te lang gebakken want de krokante laag was bijna zwart. Ook worden de porties steeds kleiner als ik het vergelijk met toen we 1 van de eerste keren bestelden. Alles wel mooi compleet qua sausjes, servetten en doekjes, netjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk alleen ipv van de burrito gehakt zat er niet bij en 1 keer kaaskroketjes zat er helaas niet bij. Maar desondanks genoten, erg lekker.

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten van de tapasbox, mooi om op deze manier toch met een groepje te kunnen genieten van jullie lekkere tapas! De portiegrootte was goed, de warme gerechtjes hebben we zelf nog even in de oven gezet waardoor ze weer lekker warm waren.

, 05-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-06-2020

Kwaliteit:

Rating

De tweede keer dat ik dit besteld heb. Vorige maand was het een stuk beter kwa kwaliteit. De warme hapjes waren ontzettend droog en flauw van smaak. ook de schaal van de hapjes was niet goed verzorgd . een ontzettend groot verschil kwa kwaliteit en smaak vergeleken met een maand terug . Zou het niet weer bestellen want dan is 29.50 veel geld

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Vandaag helaas niet zo tevreden Alles was qua hoeveelheid gehalveerd. Was helaas het geld dit keer niet waard. Wat is precies de reden dat et overal minder in is gedaan? Kwaliteit was daarentegen wel goed

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Wegens Corona afgehaald. Beviel erg goed en was erg lekker. Gaan we zeker nog eens doen.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Was fantastisch lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima, heerlijk gegeten. Door ophalen en afstand gaat kwaliteit iets achteruit, maar daar kunnen jullie niets aan doen. Goed verzorgd, fijn dat het in deze coronatijd zo kan. Goed op ingespeeld.

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Was zeer smaakvol en veel meer dan we hadden verwacht! Zeer goed voor elkaar!

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top. tot volgende keer.

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Warm was warm, koud was koud. Op smaak zoals we gewend zijn van Pata Negra Drachten. De bezorging was corona-proof, ontspannen en er was zelfs ruimte voor een kort sociaal praatje. Klasse service mensen! Thanks

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super netjes en snel geleverd . Eten was van goede kwaliteit .

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

De lekkerste tapas! Een aanrader voor een tapasavondje thuis.

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, echt een aanrader.

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en alles was vers en goed verzorgd

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was lekker alleen er miste 1 ding bij de tapas namelijk de walnoten die bij de Manchego met bosbessenjam en walnoten hoorden. Terwijl ik wel de volle pond heb betaald. Erg teleurstellend dit. Weet niet of ik weer ga bestellen bij jullie.

, 19-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles naar verwachting,bezorging op tijd. Overal aan gedacht,servetten,natte doekjes,snoepjes. Top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Wat we hadden was lekker,maar de bestelling was helaas niet compleet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima geregeld met afhalen en heerlijk gegeten. Echt een aanrader!

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Viel een beetje tegen. Te duur voor afhaal. Gerechtjes al erg afgekoeld, verbrande korsten ook om de gepanneerde kip, nachos was 1 klomp geworden. Was prima geweest als het geen 15 euro pp was

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten.

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Ik heb gister 3 menu’s gehaald. Plus nog wat 3 gerechtjes. Dus voor 6 personen. Ik vind de hoeveelheid iets teleurstellend. Het had meer weg van een uitgebreide borrel dan een maaltijd. €99 betaald. Smaak van geleverde gerechtjes overigens prima!. Nee, dit zullen we niet nog eens doen en niet aanbevelen.

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, we waren allen vijf zeer tevreden en het is zeker voor herhaling vatbaar.

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima op tijd! Het geleverde eten was heerlijk!! Echt aan te raden!

, 13-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Wat was dit een goede keuze om eens bij jullie te bestellen! Via internet snel besteld en de site was duidelijk. Het eten was heerlijk en uitgebreid. Alles zat er bij wat je normaal ook in het restaurant zou krijgen. Tot in de puntjes verzorgd! We hebben genoten!

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

we hebben genoten! Goed initiatief en alternatief in deze tijden... ook voor tapas van Pata Negra. Echte aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben heerlijk gegeten van jullie goed gevarieerde boxen! Thanks!

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten weer, blijft de beste tapas van het noorden. Hadden deze keer wel minder eten dan de vorige keer, dat was wel wat bijzonder. Verder bedankt :)

, 09-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Héél bijzonder! Dat het eten héérlijk zou zijn was geen verrassing. Maar.... dat het ook nog eens super warm zou zijn na 30 minuten in de auto was gewoonweg zalig!

, 08-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals al via het contactformulier op jullie site aangegeven bleken we 2 bedorven stukken cheesecake te hebben gekregen (beschimmeld en een enorm zure lucht).

, 08-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker gegeten. Fijn om in deze rare corona tijd tocht te kunnen genieten van jullie heerlijke tapas thuis.

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten! Goed warm en genoeg! Altijd lekker eten bij pata negra!

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Moest heel ff wachten, maar kreeg brownies als goedmakertje. Wat niet nodig was geweest, want ik kom heerlijk genieten van de zon buiten. Zoals altijd weten de tapas weer heerlijk!

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er had bij de bezorging beter rekening gehouden kunnen worden met de coronamaatregelen. De bezorging was echter wel precies op tijd en de tapas was nog warm. De porties waren groot genoeg en erg lekker. Alleen de carpaccio wraprolletjes vielen tegen, je proefde hier geen carpaccio en slechts deeg van de wraps. Verder zeker aan te raden!

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben heerlijk gegeten, warme hapjes in de oven op temperatuur gehouden,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Leuke box, gevarieerd. Jammer dat wanneer je voor 2 personen de fiësta box besteld er dan 3 hamkroketjes in zitten en van een bepaalde wrap ook 3. Doe dan 2 of 4. Lullig ook als je wilt laten bezorgen dat minimale bestelling 30,- moet zijn en de box kost 29,50. Heb afgelopen tijd met name uit omliggende dorpen van Drachten besteld , nergens geen bezorg kosten hoeven betalen. Nu maar afgehaald, want 29,50 + extra bijbestellen om boven 30 euro te komen ( gerechtjes 3,50 extra) en dan nog bezorgkosten dan zit je al op 36,50 en dat is de box dan echt niet waard.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi samengestelde tapasbox, voldoende voor een volle maag voor 2 personen.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

We hebben weer heerlijk gegeten. Ja, weer, want dit was al onze 3 afhaalbox. Een bezoek aan jullie restaurant was altijd al een feestje maar in deze tijd is de afhaalbox een prima vervanger. De afhaaltijd is de daadwerkelijke tijd dat het eten klaar is. De warme gerechten blijven nog wel even warm waardoor we eerst kunnen genieten van de koude gerechten. Smaakvol en goede porties. Van ons mogen de gehaktballetjes in tomatensaus vervangen worden voor een ander gerechtje, deze vinden we niet zo bijzonder. Maar verder erg lekker!

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Viel erg tegen! Voor 2 personen had er wel wat extra bij gekunt. Sommige vlees soorten waren hard en ook de koude hapjes met stokbrood konden we niet eten door dat het te hard was. Weinig smaak! Een tegenvaller..

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker weer!

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk!

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten van de afhaal! We vonden het wat moeilijk in te schatten hoeveel we nodig hadden. Met 2 volwassenen en 2 kinderen (7&10 jaar) hadden we 2 tapasboxen en nog wat losse dingen. Was echt meer dan genoeg. Achteraf hadden we aan 2 tapasboxen wel genoeg gehad.

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heeeeerlijk gegeten. En de box is prima voor 2 personen, precies goed. En keurig op tijd bezorgd.

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Smaak prima, hoeveelheid veel te weinig voor 2 personen. Ondanks bij bestelling naar menu voor 2 personen.

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke afhaal tapasbox. Enige opmerking dat enkele tapas bakjes, 3 hapjes bevatte (bijv. carpaccio rolletjes), ipv 2 of 4 ten opzichte van andere tapas. Dat is raar als de box voor 2 personen is bestemd, je verwacht dan ook gelijke verdeling in aantallen hapjes.

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Tapas besteld bij Pata Negra Drachten en opgehaald. Prima geregeld met afhalen en de tapas waren heerlijk.

, 27-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Mindere kwaliteit dan wij van jullie gewend zijn. Alle warme hapjes waren helaas dusdanig afgekoeld, dat het niet zo lekker meer was. Dit was spijtig en zorgde ervoor dat het tegenviel. Koude hapjes waren prima, verder was het goed van smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-04-2020

Kwaliteit:

Rating

We vonden jet met zijn vijven allemaal erg lekker en een keer iets anders

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor het eerst kennis gemaakt met Pata Negra en het is zeer goed bevallen. Bestelling mooi op tijd en alles mooi verpakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Top dat we op deze manier toch kunnen genieten van gerechten van een van onze favoriete restaurants! Het smaakte zoals altijd heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij hebben heerlijk genoten van het eten wat wij besteld hadden. het was boven verwachting. Tip. Zo lekker doorgaan. Perfect

, 26-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was er snel. Maar de kwaliteit van het eten was minder. De kip in een krokant jasje was bv. kei hard en niet eetbaar. Verder jammer dat de keuze zeer beperkt is. We bestellen niet weer.

, 26-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten en super goed ingepakt.

, 25-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk thuis gegeten. Optijd bezorgd. Top bedankt

, 25-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk te bestellen. Bezorging was op tijd, medewerker was vriendelijk en hield zich aan hygiëneregels en afstand. Erg fijn! Het eten was nog goed op temperatuur, warm en vooral heel lekker! Wellicht meer keuze in warme groente gerechten?

, 23-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk! We hebben genoten.

, 23-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Goede service en lekkere gerechten. We misten alleen 1 van onze extra bestelde gerechten. Verder top!!

, 21-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was erg lekker. Helaas miste er iets van de bestelling. Volgende keer beter. 👍🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Super geregeld, smaakte ook prima. Wat hebben jullie veel verpakkingsmateriaal nodig voor alle hapjes. Ze zijn welherbruikbaar in ieder geval. Ik hoop dat jullie weer snel open kunnen gaan! Succes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Door een slechte internetverbinding was mijn bestelling niet helaasdoorgekomen. Maar na eventjes wachten en een gratis bakje zalmwrapjes kon ik de heerlijke tapas die met spoed klaargemaakt was mee naar huis nemen. Het heeft heerlijk gesmaakt, en ondanks de slechte internetverbinding blijf ik tevreden over jullie service en hoe jullie de situatie op hebben gelost! Bedankt, namens een tevreden klant.

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker gegeten, prima hapjes en snel klaar

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Was saus gelekt in de meeneem tas waardoor alles er onder zat toen we thuis kwamen.

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Was goed voor elkaar!

, 16-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk! Alleen jammer dat de extra bestelling niet klopte...

, 16-04-2020

Kwaliteit:

Rating

, 16-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Super geregeld. Eten was heerlijk!! En het afhalen was zeer corona proof. Echt een aanrader

, 15-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Iedere week wordt het duurder. En dan maar 3 kaaskroketjes voor 2 personen!

, 15-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! Super dat er standaard een vegabox te bestellen is. Hele kleine tip: alle warme bakjes liefst van alufolie. We hadden de warme hapjes thuis nog in de lauwwarme oven gezet, zodat we met de koude konden beginnen. Alleen bleken er twee van plastic. Hadden we zelf ook beter op moeten letten.

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

We hadden 3 verschillende tapas boxen besteld. De verschillende hapjes waren erg lekker. Qua diversiteit was er te veel stokbrood, olijven en manchego kaas. De hoeveelheid hapjes is te weinig voor 6 volwassen personen.

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk en voldoende, goed geregeld op gepaste afstand gehaald.

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

We hebben heerlijk gegeten .De tapas gerechten die we normaal in het restaurant eten maar nu thuis wat een fijne optie is in de corona tijd. Het is de moeite waard om tapas van Pata Negra lekker thuis te nuttigen.

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was weer super! We hebben het opgehaald en moesten 20min rijden. Ondanks de afstand was het meeste nog warm😊 vond 1 box wel wat weinig voor 2 personen.. gelukkig hadden we er patatas Bravas bij besteld. Kwaliteit was goed!

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

2 afhaalboxen besteld, de Pata Negra en de vega versie. Allebei erg lekker en best te doen thuis. Wat we ervan konden beoordelen, wordt er hygienisch gewerkt met handschoenen aan. Ook de verspreide afhaaltijden werken prima. Je kunt via de website alleen bestellen voor dezelfde dag, maar als je dat eenmaal weet, is dat geen probleem.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Zag er verzorg uit en smaakte prima Prijs kwaliteit is redelijk tot goed. Was de eerste keer en komen zeker een keer terug .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima beoordeling! We hebben heerljjk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was prima en afhalen was goed geregeld!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Super voor elkaar! Het was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Nog beter dan de eerste keer

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Thuis uit eten, heerlijk genoten!

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, goede keus. Een klein minpuntje; een extra gerecht dat we hadden bijbesteld zat niet bij de bestelling. Maar zeker voor herhaling vatbaar!

, 09-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten.

, 08-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Helaas miste de carpaccio. Heb dit al gemeld

, 06-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Top eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Als verrassing opgehaald voor familie Het eten was heerlijk!!! Top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima geregeld en heel erg lekker! Een aanrader om op deze manier uit eten te gaan in eigen huis!

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Prachtig alternatief in de tijd en lekker eten!

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Was erg lekker. Goed en netjes verpakt. Was iets afgekoeld maar kon makkelijk even in de oven. Het enige punt van kritiek is dat het stokbrood er niet bij zat, helaas.

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Was echt heerlijk! Topidee om te laten afhalen.

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekkere tapas menu voor thuis. Toch nog een beetje een uiteten gevoel. Alles netjes ingepakt.

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten zoals altijd. Door de Corona een aantal boxen met tapas waar je uit kan kiezen. Simpele oplossing maar toch divers!

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Tapas afgehaald en thuis gegeten. Het was heerlijk!

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker gegeten van de tapas box, veel voor 2 personen. Keurig verpakt .

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Goed verzorgd, erg lekker en een aanrader.

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij hebben heerlijk gegeten. De koude tapas waren in een leuke schaal verpakt. De warme tapas per stuk in een warme verpakking, was thuis nog goed heet. Geslaagde actie!

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten! Gezellige hapjes en ruim voldoende. Veel keuze.... genoten.

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker gegeten! Wel vonden we het aan de dure kant voor wat je kreeg

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten en het was ruim voldoende

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Top maaltijd! Zelfde kwaliteit als in het restaurant, waar we vaak komen. Eten bleef lang warm door de verpakking waar het in geleverd werd. Het afhalen goed georganiseerd mbt veiligheidsmaatregelen ivm het Corona virus. Goed gevulde box, zelf twee gerechten toegevoegd, maar dat was eigenlijk te veel. Dit gaan we zeker vaker doen!

, 03-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten! Maar jullie waren vergeten even goed te checken of alles in het pakket zat. We misten namelijk de crispy chicken tapas. Wat natuurlijk wel jammer was. Verder goed verpakt en mooi op de afhaaltijd klaar gezet. We hebben genoten.

, 03-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Zo’n tapasbox is ruim voldoende voor 2 personen en heel gevarieerd. Alles was van goede kwaliteit en goed bereid. Prijs kwaliteitverhouding is goed. Voor herhaling vatbaar!

, 03-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten en netjes geregeld in deze moeilijke tijd. Top.

, 03-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Lekker uit eten in je eigen huis en zo in deze rare tijd ook nog een gezellige verjaardag. Alles was goed verpakt. Bedankt.

, 03-04-2020

Kwaliteit:

Rating

De tapas box was heerlijk. Netjes verzorgd, afsluitbare bakjes voor warme en koude tapas. Lekker van gegeten!

, 02-04-2020

Kwaliteit:

Rating

het eten was erg lekker en ook ruim voldoende

, 02-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Goed voor elkaar. Toch gevoel van uit eten thuis! Zeker voor herhaling vatbaar. Top!

, 02-04-2020

Kwaliteit:

Rating

GEWELDIG! Boven verwachting een top pakket. Heerlijk (thuis) uit eten. Zeker waar voor je geld. Ga zo door in deze onzekere tijden!

, 01-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was goed aangegeven hoe men naar binnen moest. Uiteraard zijn er altijd mensen die zich daar niet aan storen, maar dat terzijde. Tapas zag er goed uit. 1 "grote" schaal met koude tapas en de warme in losse bakjes. Ruimschoots voor 2 personen. Temperatuur was ook goed, ondanks een stukje rijden naar huis.

, 01-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Pata Negra levert een uitstekende dienstverlening. Bij binnenkomst was het duidelijk op welke manier de bestelling afgehaald worden en de anderhalve meter afstand kon goed worden aangehouden. Het eten was van goede kwaliteit en ook nog goed op temperatuur bij thuiskomst. Al met al zeker een aanbeveling.

, 01-04-2020

Kwaliteit:

Rating

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

niet alles wat besteld en betaald was, zat erbij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

De kwaliteit van het eten was erg goed, het nadeel van het afhalen van een bestelling is alleen dat je natuurlijk alles in 1x krijgt waardoor bepaalde dingen al koud zijn voordat je er aan kan beginnen. Verder was het ook erg jammer dat de bestelling niet compleet was, aangezien er 2 dingen misten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was heerlijk. Helaas wel wat weinig voor 2 pers. Verder alleen maar lof. Eten was heerlijk en warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

De afhaal was top! Echte aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel lang wachten helaas. Wel variatie in de verschillende hapjes. Veel mensen tegelijk in de zaak tijdens het wachten. Niet zoals we gewend zijn van Pata Negra.

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was goed alleen was het veel te laat klaar (20 minuten vertraging), en de olijven waren ze vergeten. In principe is dat geen probleem, ik bedoel dan de tijd, alleen stonden we met zo’n 20 man te wachten waarvan enkele met z’n tweeën binnen kwamen wachten en in de huidige tijd is dat alles behalve raadzaam! Nogmaals, eten zelf was ok 👌🏻.

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was zoals altijd heerlijk. Wij zijn blij dat we nu eens af kunnen halen in deze roerige tijd . Enige minpuntje was dat we geen Crostini kip en gehaktballetjes hebben ontvangen die wel in het menu van de box zaten. Het afhalen is natuurlijk net gestart en zal ongetwijfeld even wennen zijn dus no hard feelings Misschien kunnen we voor een volgende keer een tegoedbon krijgen voor een paar extra hapjes? Groet, sabine

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten!!!!!!! Fantastische box met tapas, Optie voor de afhaalbox mag van ons blijven!!!!!!!!!!

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was heerlijk.

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was super lekker. Jammer genoeg miste wel onze patat de bravas die we wel hebben betaald maar niet ontvangen.

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Was lekker en zag er goed uit.

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was erg lekker. Goed geregeld rondom hygiëne maatregelen. Wij hebben alleen 2 gerechtjes niet meegekregen. Waarschijnlijk vanwege de drukte.

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke tapas! Alles was nog warm.

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Fantastisch

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Als mooie variant op ‘Uit’ eten gekozen voor Tapas afhalen bij Pata Negra in Drachten. Het was heerlijk! Mooie tafel vol lekker eten. Goed geregeld!

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Ontzettend lekker! Ook leuk om al die verschillende gerechtjes thuis te kunnen eten. Het blijft gezelliger in het restaurant, maar het kan in deze tijden niet anders.

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was erg lekker en goed geregeld. Alleen misten wij de gehaktballetjes in tomatensaus :(

, 27-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg tevreden! Heerlijk gegeten! Eten was ook nog goed warm. Jammer genoeg wel erg weinig patatas bravas voor die prijs. En zonder dipje. Maar al met al voor herhaling vatbaar. Echt top dat dit nu zo kon! Afhalen ook goed geregeld. Je kon goed afstand houden.

, 27-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, bijna net zo lekker als in het restaurant

, 27-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Ohhh, het was zo fantastisch lekker!!

, 27-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk echt een aanrader. Eindelijk wat anders dan pizza , sushi, en patat. Ga zou door

Reactie van Pata Negra:m